Strzałka w lewo POWRÓT Krzyżyk USUŃ FILTROWANIE
SZUKAJ WG ZASTOSOWANIA
Strzałka w prawo
Zastosowanie (np. kosmetyki, świece, aromatepia)
SZUKAJ WG GRUPY IFRA
Strzałka w prawo
Kategoria certyfikatu IFRA (np. 9A, 12)
SZUKAJ WG TYPU OLEJKU
Strzałka w prawo
Typ olejku(np. eteryczne, zapachowe)
SZUKAJ WG KATEGORII ZAPACHU
Strzałka w prawo
Zapach (np. kwiatowe, orientalne, drzewne)
SZUKAJ WG NUT ZAPACHOWYCH
Strzałka w prawo
Nuty zapachowe (np. róża, paczula, drzewo sandałowe)
AKTUALNE PROMOCJE

Zwroty & reklamacje

Dbamy, aby nasze produkty były najwyższej jakości.
Dlatego w ESSENTIALS Premium Fragrances gwarantujemy satysfakcję z zakupionych towarów
Przesyłkę wraz ze zwracanymi produktami oraz formularzem zwrotu należy wysłać na poniższy adres nie później niż 14 dni po jej otrzymaniu w pierwotnym zamówieniu. Zwrot środków nastąpi w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na wskazany numer rachunku. Odsyłany towar należy zapakować i zabezpieczyć tak, aby nie został uszkodzony w transporcie.

Aby dokonać zwrotu należy wypełnić i przesłać poniższy formularz online oraz odesłać produkty na poniższy adres:

Formularz zwrotu

W trosce o środowisko formularz odstąpienia od umowy dostępny jest w wersji online.

Wypełnij formularz

Adres korespondencyjny

ESSENTIALS Premium Fragrances
ul. Puławska 145, 02-715 Warszawa
cs@essentials.com.pl, +48 578 715 000

Ze względu na ochronę zdrowia oraz ze względów higienicznych nie są przyjmowane zwroty produktów otwartych – plomby nakrętek nie mogą być naruszone.

Odsyłając produkty, dołóż starań, aby zabezpieczyć je w taki sposób, aby nie zostały uszkodzone podczas transportu. Jeśli jednak produkty zostaną uszkodzone lub nie będzie posiadały kompletnych elementów wchodzących w ich skład, zwrot nie zostanie uznany, a przesyłka zostanie odesłana na koszt Klienta. Zwracane produkty muszą nadawać się do ich ponownej sprzedaży.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli zatem zwracany towar będzie uszkodzony lub będzie nosić ślady większego zużycia niż to jest niezbędne do sprawdzenia towaru Sklep ma prawo do rekompensaty, która zostanie potrącona z zapłaty.

Nie przyjmujemy zwrotów w formie paczek wysłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu. Jeśli w ciągu tygodnia (5 dni roboczych) od nadania paczki nie otrzymają Państwo informacji zwrotnej odnośnie zwrotu, prosimy o wiadomość na adres email cs@essentials.pl. W rzadkich przypadkach paczka pozostaje w oddziale pocztowym lub kurierskim bez naszej wiedzy. Zwrot środków wykonywany jest w ciągu 5 dni roboczych na wskazany w formularzu rachunek bankowy.

W przypadku chęci dokonania wymiany produktów na inne, należy postępować zgodnie z powyższą instrukcją zwrotu, a w formularzu odnotować chęć zamiany produktów na inne. Koszt wymiany jest równoważny z ponownym kosztem wysyłki oraz dopłatą lub zwrotem ewentualnej różnicy z tytułu zamiany produktów.

W przypadku chęci złożenia reklamacji, informacja reklamacyjna powinna zwierać szczegółowy opis niezgodności wraz z dokumentacją fotograficzną, obrazującą wadę.

Regulamin odstąpienia

  • 1.Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.) Klient, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem bezpośrednich kosztów odesłania Towaru).
  • 2.Bieg 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w przypadku Umowy Sprzedaży od objęcia Towarów w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną, niż przewoźnik. Jeżeli Umowa Sprzedaży obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy (Towarów), partii lub części.
  • 3.W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy, należy je wysłać na adres:
    ESSENTIALS Premium Fragrances
    ul. Puławska 145 (piętro II)  02-715 Warszawa.
  • cs@essentials.com.pl   +48 578 715 000
  • 4.Do zachowania 14 – dniowego terminu na odstąpienie wystarczy wysłanie oświadczenia wraz ze zwracanym produktem, przed upływem 14 dni od otrzymania.
  • 5.Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi poprzez wiadomość e-mail (podany przy zawieraniu Umowy sprzedaży) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  • 6.W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
  • 7.Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towarów z powrotem.
  • 8.Jeżeli Klient wybiera sposób dostarczenia Towarów inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • 9.Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • 10.Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
  • -o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • -w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Formularz zwrotu

Aby dokonać zwrotu należy wypełnić i przesłać poniższy formularz online
oraz odesłać produkty na wskazany wyżej adres korespondencyjny.



    Nie zostawiłeś swojego wózka tak po prostu, prawda?

    Nie zostawisz tak po prostu swojego koszyka, prawda?

    Wprowadź swoje dane poniżej, aby zapisać koszyk na później. A kto wie, może nawet wyślemy Ci słodki kod rabatowy :)