Strzałka w lewo POWRÓT Krzyżyk USUŃ FILTROWANIE
SZUKAJ WG ZASTOSOWANIA
Strzałka w prawo
Zastosowanie (np. kosmetyki, świece, aromatepia)
SZUKAJ WG GRUPY IFRA
Strzałka w prawo
Kategoria certyfikatu IFRA (np. 9A, 12)
SZUKAJ WG TYPU OLEJKU
Strzałka w prawo
Typ olejku(np. eteryczne, zapachowe)
SZUKAJ WG KATEGORII ZAPACHU
Strzałka w prawo
Zapach (np. kwiatowe, orientalne, drzewne)
SZUKAJ WG NUT ZAPACHOWYCH
Strzałka w prawo
Nuty zapachowe (np. róża, paczula, drzewo sandałowe)
AKTUALNE PROMOCJE

NAJCZĘSTSZE PYTANIA & ODPOWIEDZI

Na tej stronie możesz znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

PŁATNOŚCI & DOSTAWA

1. Jakie metody płatności akceptowane są w sklepie?

W naszym sklepie płatności obsługiwane są przez jednego z największych operatów płatności w Polsce, firmę Tpay. Umożliwia to szybką i bezpieczną realizację transakcji zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i komputerach z wykorzystaniem najpopularniejszych metod – szybkich przelewów, BLIKA, kart płatniczych, płatności mobilnych (Apple Pay, Google Pay), portfeli elektronicznych czy rat.

2. Jakie są koszty i czas dostawy zamówień?

Dokładamy wszelkich starań, aby złożone w naszym sklepie zamówienia realizowane były jak najszybciej. Większość z nich wysyłana jest w ciągu 1 dnia roboczego, a maksymalny czas realizacji to 5 dni roboczych. W rzadkich przypadkach, w szczególności w przypadku zamówień personalizowanych czas dostawy może się wydłużyć, o czym zawsze informujemy w indywidualnym powiadomieniu. Ze względu na bezpieczeństwo dostawy naszych produktów i zależnie od warunków atmosferycznych, zamówienia są przekazywane do wysyłki od poniedziałku do czwartku. Szczegółowe informacje dotyczące czasu i kosztów dostawy dostępne są na podstronie Dostawa & Płatność. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tu.

3. Czy dostępna jest dostawa międzynarodowa?

Tak, możliwa jest dostawa międzynarodowa. Przesyłki zagraniczne wysyłane są wyłącznie dostawą kurierską. Czas realizacji oraz koszt dostawy do krajów innych niż Polska podlega indywidualnej ofercie. Aby uzyskać informację o możliwości dostawy zagranicznej, prosimy skierować zapytanie na adres email Działu Obsługi Klienta: cs@essentials.pl.

4. Jak mogę śledzić status mojego zamówienia?

Informacja o statusie realizacji zamówienia dostępna jest po zalogowaniu w panelu Klienta My ESSENTIALS, w zakładce Historia zamówień. Dodatkowo, po dokonaniu zamówienia otrzymują Państwo mailowe potwierdzenia jego przyjęcia do realizacji oraz dokonanej realizacji (wysyłki zamówienia.

5. W jaki sposób śledzić status przesyłki już wysłanej z naszego sklepu?

Po wysłaniu zamówienia, przebieg jego dostawy możliwy jest do śledzenia w dedykowanej aplikacji inPost, w której nadana przesyłka pojawi się automatycznie dla podanego w zamówieniu numeru telefonu.

6. Czy możliwe jest otrzymanie faktury VAT?

W naszym sklepie płatności obsługiwane są przez jednego z największych operatów płatności w Polsce, firmę Tpay. Umożliwia to szybką i bezpieczną realizację transakcji zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i komputerach z wykorzystaniem najpopularniejszych metod – szybkich przelewów, BLIKA, kart płatniczych, płatności mobilnych (Apple Pay, Google Pay), portfeli elektronicznych czy rat.

7. Co zrobić, gdy płatność online nie powiodła się?

Aby ponowić płatność należy zalogować się na konto My ESSENTIALS, gdzie w zakładce Historia zamówień przy dokonywanym zamówieniu widnieje przycisk Zapłać. Po jego wybraniu nastąpi ponowne przekierowanie do płatności online. Opcja płatności przez konto My ESSENTIALS dostępna jest przez 90 minut, a w tym czasie wybrane produkty podlegają rezerwacji. Po tym okresie zamówienie zostanie anulowane i należy dokonać go ponownie. Jeśli jednak problem wciąż występuje, możesz skontaktować się z nami klikając tutaj.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Czy możliwe jest dokonanie zmiany w złożonym już zamówieniu?

Tak, możliwe jest dokonanie zmian w zamówieniu po jego złożeniu w naszym sklepie. Aby tego dokonać, należy natychmiast po jego złożeniu poinformować nas o zmianach, dzięki czemu będziemy mogli dokonać ich jeszcze zanim przystąpimy do realizacji. Jeśli zamówienie jest już w trakcie realizacji lub zostało wysłane, nie ma już możliwości jego zmiany. W celu dokonania zmian w zamówieniu, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie: wysyłając wiadomość na adres e-mail cs@essentials.pl lub dzwoniąc pod numer +48 578 715 000.

2. Jakie są warunki uzyskania darmowej próbki lub próbek do złożonego zamówienia?

Otrzymanie darmowej próbki przysługuje dla każdego zamówienia, którego wartość przekracza 100 zł. Z każdym kolejnym przekroczeniem 100 zł w wartości zamówienia, przysługuje kolejna darmowa próbka. Dla przykładu, w przypadku składania zamówienia o wartości 300 zł, istnieje możliwość dobrania do zamówienia aż trzech darmowych próbek. Aby otrzymać darmową próbkę lub próbki, należy podczas składania zamówienia, wybrać w formularzu zamówienia wybrane próbki olejków lub zaznaczyć opcję „Losowo”. Promocja nie ma zastosowania, w przypadku niedokonania wyboru próbek lub nie wybrania opcji losowej. W takiej sytuacji próbki nie zostaną dołączone do zamówienia, a możliwość skorzystania z promocji nie kumuluje się dla kolejnych zamówień.

ZWROTY & REKLAMACJE

1. Czy istnieje możliwość zwrotu lub wymiany produktów?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, możliwy jest zwrot dokonanego zamówienia w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów, reklamacji oraz wymiany produktów dostępne są na podstronie Zwroty & Reklamacje. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tu.

2. Co zrobić, jeśli otrzymam stłuczony produkt lub zamówienie jest niekompletne?

Dokładamy wszelkich starań, aby każde zamówienie było odpowiednio skompletowane, przygotowane do wysyłki i bezpiecznie dotarło do celu. Jeśli jednak odebrane produkty zostały uszkodzone w transporcie lub zamówienie jest niekompletne, zachęcamy do złożenia reklamacji zgodnie z instrukcją dostępną na podstronie Zwroty & Reklamacje. Nasz Dział Obsługi Klienta rozpatrzy wniosek możliwie najszybciej – wadliwy towar zostanie odebrany, a następnie doślemy produkty zgodne z zamówieniem. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tu.

3. Co zrobić, jeśli paczka została uszkodzona przez kuriera?

W przypadku, gdy przesyłka przekazywana przez kuriera jest uszkodzona, należy w jego obecności otworzyć ją, sprawdzić zawartość i sporządzić protokół szkody. Skan protokołu należy dołączyć do składanej reklamacji, zgodnie z instrukcją zawartą na podstronie Zwroty & Reklamacje, dostępnej tutaj. Nasz Dział Obsługi Klienta rozpatrzy wniosek możliwie najszybciej, aby odebrać wadliwy towar i dosłać brakujący, zgodnie z zamówieniem.

DOKUMENTY & CERTYFIKATY

1. Jakie certyfikaty posiadają olejki ESSENTIALS Premium Fragrances?

Wszystkie olejki naszej marki posiadają pełną dokumentacją niezbędną dla zastosowań domowych, jak i profesjonalnych, stanowiąc często o sile wielu renomowanych produktów końcowych. Każdy olejek posiada dedykowany międzynarodowy certyfikat IFRA, kartę charakterystyki MSDS, oświadczenie o nieprzeprowadzaniu testów na zwierzętach oraz zestawienie alergenów. Aby dowiedzieć się więcej o zastosowaniu, certyfikacji i dozowaniu naszych olejków, odwiedź podstronę Zastosowanie, klikając tu.

2. Czy udostępniana jest dokumentacja i certyfikaty do olejków?

Tak, na podstronie każdego produktu, w sekcji Pliki do pobrania dostępna jest pełna dokumentacja dla każdego z naszych olejków. Mając na względzie bezpieczeństwo i wygodę użytkowania naszych produktów oraz współpracę z renomowanymi producentami wykorzystującymi nasze olejki jako półprodukty, zapewniamy dostęp do kompletnej dokumentacji. Jednymi z wartości naszej marki są najwyższa jakość produktów, ich wiarygodność oraz łatwość zastosowania – zarówno w zakresie użytku domowego, jak i wykorzystując nasze olejki w profesjonalnej produkcji świec, kosmetyków, dyfuzorów, perfum, mydeł i wielu innych produktów końcowych przez naszych Klientów. Wiemy, że wprowadzanie nowych produktów i receptur na rynek wymaga szeregu czynności formalnych, dlatego jako marka ESSENTIALS Premium Fragrances zapewniamy Klientom wygodę, bezpieczeństwo i profesjonalizm w użytkowaniu naszych produktów.

3. Czy olejki są testowane na zwierzętach?

Ze względów etycznych oraz zgodnie z obowiązującym prawem (art. 18 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego nr. 1223/2009) olejki oferowane przez naszą markę nie są testowane na zwierzętach, a każdy z naszych produktów posiada na swojej podstronie dostępne do pobrania oświadczenie o nieprzeprowadzaniu testów na zwierzętach.

4. Czy dostępne są w sprzedaży olejki naturalne pochodzące z upraw ekologicznych?

Tak, w naszej ofercie dostępne są wyłącznie najwyższej jakości olejki eteryczne oraz eteryczne organiczne. Uprawa ekologiczna olejków eterycznych organicznych polega na stosowaniu metod rolnictwa ekologicznego przy produkcji roślin, z których następnie pozyskuje się olejki eteryczne. Istotne aspekty takiej uprawy obejmują brak syntetycznych pestycydów i herbicydów, stosowanie naturalnych nawozów, rotację upraw, brak GMO (modyfikacji genetycznej roślin), zrównoważone praktyki upraw, etyczne metody destylacji i certyfikację. Uprawa ekologiczna olejków eterycznych organicznych ESSENTIALS Premium Fragrances skupia się na produkcji wysokiej jakości surowców w sposób zrównoważony i przyjazny dla środowiska. Aby poznać całą ofertę naszych olejków eterycznych, kliknij tu.

Po zarejestrowaniu będziesz otrzymywać informacje o atrakcyjnych promocjach oraz ekskluzywnych nowościach.
Dodatkowo, rejestracja umożliwi Ci dostęp do historii zamówień oraz wygodne składanie kolejnych.

Nie przegap żadnej okazji - zarejestruj się już dziś!

Dołącz teraz

Nie zostawisz tak po prostu swojego koszyka, prawda?

Wprowadź swoje dane poniżej, aby zapisać koszyk na później. A kto wie, może nawet wyślemy Ci słodki kod rabatowy :)