Strzałka w lewo POWRÓT Krzyżyk USUŃ FILTROWANIE
SZUKAJ WG ZASTOSOWANIA
Strzałka w prawo
Zastosowanie (np. kosmetyki, świece, aromatepia)
SZUKAJ WG GRUPY IFRA
Strzałka w prawo
Kategoria certyfikatu IFRA (np. 9A, 12)
SZUKAJ WG TYPU OLEJKU
Strzałka w prawo
Typ olejku(np. eteryczne, zapachowe)
SZUKAJ WG KATEGORII ZAPACHU
Strzałka w prawo
Zapach (np. kwiatowe, orientalne, drzewne)
SZUKAJ WG NUT ZAPACHOWYCH
Strzałka w prawo
Nuty zapachowe (np. róża, paczula, drzewo sandałowe)
AKTUALNE PROMOCJE

Regulamin sklepu
www.essentials.pl

1. Postanowienia ogólne

  • 1.1. Sklep internetowy działający pod adresem www.essentials.com.pl prowadzony jest przez Martynę Kotur wykonującą działalność gospodarczą pod firmą MINIMA Martyna Kotur wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres: ul. Puławska 145, 02-715 Warszawa, NIP 9512480539, REGON 382819422, adres poczty elektronicznej (e-mail): iodo@essentials.com.pl,
  • 1.2. Sklep www.essentials.com.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  • 1.3. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.essentials.com.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz Umów Sprzedaży Produktu, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  • 1.4. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.essentials.com.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  • 1.5. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
  • 1.6. Sklep www.essentials.com.pl prowadzi sprzedaż Produktów, za pośrednictwem sieci Internet.
  • 1.7. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek.
  • 1.8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
    • -Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
    • -Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
    • -Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. ( U. 2014 poz. 827).

2. Definicje

  • 2.1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  • 2.2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.essentials.com.pl umożliwiający utworzenie Konta.
  • 2.3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.essentials.com.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
  • 2.4. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • 2.5. KLIENT – Usługobiorca będący Konsumentem, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  • 2.6. KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
  • 2.7. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
  • 2.8. SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.essentials.com.pl.
  • 2.9. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Martyna Kotur wykonująca działalność gospodarczą pod firmą MINIMA Martyna Kotur, adres: ul. Puławska 145, 02-715 Warszawa, NIP 9512480539, REGON 382819422, adres poczty elektronicznej (e-mail): iodo@essentials.com.pl.
  • 2.10. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  • 2.11. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
  • 2.12. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
  • 2.13. USŁUGA ELEKTRONICZNA– usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
  • 2.14. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
  • 2.15. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy, dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie.

3. Rodzaj i zakres usług elektronicznych

  • 3.1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
    • -Zawieranie Umów Sprzedaży Produktu.
    • -Prowadzenie Konta w Sklepie.
    • -Korzystanie z Newslettera.
    • -Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
  • 3.2. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

4. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych

  • 4.1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
  • 4.2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
    • -Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.
    • -Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
    • -Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
  • 4.3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
    • -Komputer z dostępem do Internetu,
    • -Dostęp do poczty elektronicznej,
    • -Przeglądarka internetowa,
    • -Włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  • 4.4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  • 4.5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  • 4.6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

5. Warunki zawierania umów sprzedaży

  • 5.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży.
    • -Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta, Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami.
    • -Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca, niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie jednocześnie przyjmując Zamówienie, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail, która zawiera:
      • -Potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
    • -Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa wyżej zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  • 5.2. Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 9.00 do 16.00. Zamówienia złożone w Dni Robocze po godz. 14.00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego Dnia Roboczego.
  • 5.3. Zamówienia można składać wyłącznie poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.essentials.com.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
  • 5.4. W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji Konta w Sklepie.
  • 5.5. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
  • 5.6. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
  • 5.7. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
  • 5.8. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT), który będzie przesłana drogą elektroniczną.
  • 5.9. Akceptując Regulamin Konsument dokonujący zakupu oferowanych produktów wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119) oraz zasadami wystawiania, przesyłania i przechowywania faktury elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.
  • 5.10. Promocja Gratisowa 1 próbka za każde wydane 100 zł przysługuje zamówieniom przekraczającym próg 100 zł. W celu nabycia gratisowej próbki, podczas składania zamówienia należy wybrać interesującą próbkę z pola „Gratisowa 1 próbka za każde wydane 100zł ” lub wybranie opcji „Losowo”. Usługa nie działa wstecznie – w przypadku niewybrania próbek we wcześniejszych zamówieniach, Sprzedawca nie ma obowiązku dosłania ich w następnych zamówieniach.

6. Sposoby płatności

  • 6.1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
    • -Płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności (Tpay)
  • 6.2. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą szybkiego przelewu z wybranych polskich banków. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.

7. Koszt, termin i sposoby dostaw

  • 7.1. Koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
  • 7.2. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej lub doręczane do paczkomatu InPost na terenie Polski.
  • 7.3. W celu realizacji wysyłki zagranicznej należy skontaktować się ze Sprzedawcą.
  • 7.4. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
    • -Czas kompletowania Produktu wynosi maksymalnie 5 Dni Roboczych, jednak Sprzedawca dokłada wszelkich starań, żeby zamówienia realizować nie dłużej niż 48 godzin roboczych. W rzadkich sytuacjach, gdy czas kompletowania produktu może być dłuższy niż 5 dni, Sprzedawca informuje o tym Klienta.
    • -Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 3 Dni Roboczych (dostawa następuje wyłącznie w Dni Robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).

8. Warunki rozwiązania umów o świadczenie usług elektronicznych

  • 8.1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
    • -Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. prowadzenie Konta).
    • -Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: cs@essentials.com.pl.
    • -Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
    • -Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
  • 8.2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

9. Tryb postępowania reklamacyjnego

  • 9.1. Reklamacje z tytułu rękojmi:
    • -Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
    • -Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: cs@essentials.com.pl lub pisemnie na adres: ul. Puławska 145, 02-715 Warszawa.
    • -W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
    • -Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Puławska 145, 02-715 Warszawa
    • -Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
    • -W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
      W związku z reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
  • 9.2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
    • -Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: cs@essentials.com.pl.
    • -W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
    • -Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
    • -Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

10. Prawo odstąpienia od umowy

  • 10.1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  • 10.2. Formularz odstąpienia od umowy jest dostępny do pobrania na stronie Sklepu w zakładce Zwroty i Reklamacje.
  • 10.3. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  • 10.4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  • 10.5. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy ponosi Konsument
  • 10.6. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  • 10.7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • 10.8. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt. 1 niniejszego rozdziału, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
  • 10.9. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie.
  • 10.10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży:
    • -W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    • -W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • 10.11. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

11. Własność intelektualna

  • 11.1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.essentials.com.pl korzystają z ochrony prawno-autorskiej i są własnością Martyny Kotur wykonującej działalność gospodarczą pod firmą MINIMA Martyna Kotur wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres: ul. Puławska 145, 02-715 Warszawa, NIP 9512480539, REGON 382819422. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.essentials.com.pl bez zgody Usługodawcy.
  • 11.2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.essentials.com.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

12. Postanowienia końcowe

  • 12.1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  • 12.2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  • 12.3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt. 4 niniejszego rozdziału.
  • 12.4. Sądowe rozstrzyganie sporów:
    • -Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
    • -Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  • 12.5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq59. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
  • 12.6. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Po zarejestrowaniu będziesz otrzymywać informacje o atrakcyjnych promocjach oraz ekskluzywnych nowościach.
Dodatkowo, rejestracja umożliwi Ci dostęp do historii zamówień oraz wygodne składanie kolejnych.

Nie przegap żadnej okazji - zarejestruj się już dziś!

Dołącz teraz

Nie zostawisz tak po prostu swojego koszyka, prawda?

Wprowadź swoje dane poniżej, aby zapisać koszyk na później. A kto wie, może nawet wyślemy Ci słodki kod rabatowy :)